Samsung SMT-S5140 Viasat HD
Henning Lund
2012-12-25 17:39:43 UTC
Er der en der kan forklare mig hvordan jeg får de gratis kanaler
(tyske mfl) frem på den modtager, jeg har netop opdateret
softwaren?
--
mvh
Henning Lund
http://www.tjae.dk/ http://www.vestvejr.dk/
Elmand
2012-12-25 22:01:06 UTC
[...]
Da det er en Viasat modtager du beskriver går jeg ud fra at du har en
parabol, der
peger mod Viasat 5 grader øst.-- Skal du ikke mere bruge Viasat skal
parabolen
indstilles til Astra 19 grader øst. Skal du bruge begge dele, skal
parabolen være
stor nok til at der kan påsættes 2 hoveder.- jeg går også ud fra at din
modtager ved
opgraderingen er bragt i stand til at kunne modtage andet end Viasat.
Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne
Henning Lund
2012-12-26 09:25:13 UTC
Post by Elmand
[...]
Mjae jeg burde nok have formuleret mig anderledes, så det kommer
her.
Jeg har to paraboler oppe, en 5 grader øst og en 19 grader øst,
softwaren er opdateret men de frie astra kanaler kom ikke frem,
dvs det gjorde de da jeg fik sat modtageren til 19 grader øst
under indstillinger, manualen er dybt godnat.