spam ????
p***@gmail.com
2013-07-20 22:37:30 UTC
Er der ikke nogen som kan stoppe alt dette spam her på denne gruppe, det kan da ikke være så svært ??
Vidal
2013-07-21 11:10:54 UTC
Post by p***@gmail.com
Er der ikke nogen som kan stoppe alt dette spam her på denne gruppe, det kan da ikke være så svært ??
Nu henter jeg news fra tdc og sunsite og det eneste
spamlignende jeg støder på er dine indlæg.
p***@gmail.com
2013-07-21 19:47:01 UTC
Jeg ved ikke hvad i alverden du fabler om men du har jo tydeligvis ikke forstået mit inlæg....??

Spam! Spam som i spam som bliver postet af en bot, eller hundredevis af dem. Indlæg med titler som: "Latina get fucked by a huge black cock in the ass"!!!!!!

Skriv: dk.teknik.satellite i din browser og halvdelen af de posts du ser har lignende titler, kan ikke lige se hvad indlæg som disse har med teknik og satellite at gøre!? Ergo er det SPAM!

Jeg skrev mit oprindelige indlæg fordi disse indlæg nemt kan ungås. Og ikke kan forstå hvorfor der ikke bliver gjort noget ved det.......!????
Erling Simonsen
2013-07-21 19:56:43 UTC
Post by p***@gmail.com
[...]
Ja, det er desværre i google groups, at disse spammmere findes.
Det kan åbenbart lykkes for news.dotsrc m.fl. at filtrere dem fra,
så hvis vi bruger dem, får vi ikke disse spamindlæg.
Jeg var ude for det samme med en nyhedsgruppe for picasa, som jeg
startede op for år tilbage. I løbet af kort tid var der ikke andet end
spamindlæg, og trods flere henvendelser til Google gjorde de intet ved
det.
Derfor: brug IKKE googles groups, hvis du vil undgå spamindlæg.
mvh
Erling
Vidal
2013-07-22 12:08:12 UTC
Post by p***@gmail.com
Jeg ved ikke hvad i alverden du fabler om men du har jo tydeligvis ikke forstået mit inlæg....??
Jeg kan sige det samme om dig.
Post by p***@gmail.com
[...]
Jeg ser ikke et af de utallige indlæg, du
fabler om. Måske er det min udbyder, der
fjerner dem?

Jeg foreslår, du finder en anden udbyder,
så undgår du nemt disse indlæg.