Canal Digital via CA modul
Steen
2011-07-11 09:47:02 UTC
Jeg har kastet håndklædet i ringen, mht. Canal Digitals HD-satboks med
harddisk. Nu står jeg og vakler mellem at opsige mit abonnement, eller
forsøge med et CA-modul.

Kan man overhovedet det med parabol, eller er det kun via kabel?

Nogen der har erfaringer med det - fungerer det bedre end boksen fra
helvede?
Steen
Hauge
2011-07-11 09:59:13 UTC
Post by Steen
Kan man overhovedet det med parabol, eller er det kun via kabel?
Jeg bruger en Dreambox DM-800, den fungerer fint til CD.
Post by Steen
Nogen der har erfaringer med det - fungerer det bedre end boksen fra
helvede?
Har aldrig brugt deres box, den ligger/står bare og samler støv, men
DM'en kører som en drøm ;o)

Mvh Hauge
Sørensen
2011-07-11 11:34:17 UTC
Post by Steen
Jeg har kastet håndklædet i ringen, mht. Canal Digitals HD-satboks med
harddisk. Nu står jeg og vakler mellem at opsige mit abonnement, eller
forsøge med et CA-modul.
Jeg syntes den køre OK nu, har du sidste opdatering på ?
(Det skal bemærkes at jeg aldrig slukker min boks)
Post by Steen
Kan man overhovedet det med parabol, eller er det kun via kabel?
Det virker fint
Post by Steen
Nogen der har erfaringer med det - fungerer det bedre end boksen fra
helvede?
Det er nok forskelligt fra mærke til mærke, der er nok nogen forskel på
bl.a. optagefunktion.
--
VH.
Sørensen
Steen
2011-07-11 15:47:24 UTC
Post by Sørensen
Post by Steen
[...]
Jepper, den er rigeligt opdateret.
De sidste to søndage har jeg forsøgt at se The Killing på Kanal 5 HD,
det er ikke lykkedes at se et helt afsnit fra start til slut.
Steen
Sørensen
2011-07-12 06:24:56 UTC
Post by Steen
Jepper, den er rigeligt opdateret.
De sidste to søndage har jeg forsøgt at se The Killing på Kanal 5 HD,
det er ikke lykkedes at se et helt afsnit fra start til slut.
Jeg tror nemt at du kan få dem til at sende en ny boks, men det har du
sikkert prøvet ?, desuden skal man nok også lige tjekke at
signalstyrke/kvalitet er OK, ellers flytter problemet jo med over på en
ny modtager.
--
VH.
Sørensen
Steen
2011-07-12 16:56:22 UTC
Post by Sørensen
Post by Steen
[...]
Har sendt en spritny boks retur - og fik en brugt tilbage.
Ifølge dem selv, fordi de ikke har flere nye på lager.
Signalet er også fint. Problemet er at boksen enten fryser, genstarter -
eller slet ikke reagerer.
--
Steen