RAI Uno på hotbird
jørgen
2011-06-10 14:59:15 UTC
From: "Frank Damgaard" <***@milpent.dk>
Newsgroups: dk.teknik.satellit
Sent: Friday, June 10, 2011 3:47 PM
Subject: Re: RAI Uno på hotbird
Jeg lavede en kanalsøgning på hotbird, og rai 1 2 og 3 dukkede op, da jeg
ville sætte dem
på min favoritliste forsvandt de, jeg lavede en ny søgning, men de er
væk.
Rai 1-3, News mfl sender på 13.0°Øst på 10.992 V sr=27500
Er det kun fra favoritliste de forsvandt, eller hele kanalliste?
Hele kanallisten
har du prøvet en manuel søgning på 10992V ?
Jeg kan ikke rigtig finde ud af manuel scanning.Jeg får følgende boks under
manuel scanning:

Symbolværdi #1 27500
Symbolværdi #2 00000
Symbolværdi #3 00000
Symbolværdi #4 00000
Symbolværdi #5 00000
Symbolværdi #6 00000

så jeg ved ikke hvad der skal stå i de 5 resterende.

mvh jørgen
Frank Damgaard
2011-06-10 16:38:44 UTC
On 2011-06-10 16:59, jørgen wrote:
Post by jørgen
[...]
SR=27500 på den transponder
mpske de andre er alternative SR hvis du søger på mere end en TP/frekvens ?

Hvad er det for et mærke sat-receiver?

At den selv sletter kanaler lyder ikke godt....
måske den har defekt firmware?
eller måske det er fordi RAI 1-3 nogle gange kan være kodet?
eller?