Kan man bruge et dansk Canal Digital parabolkort i Norge?
Lars V
2011-09-06 16:25:17 UTC
Jeg har en bekendt, der er bosiddende i Norge.

Hun vil gerne have mulighed for at se dansk TV deroppe, og spørgsmålet
er så, om hun blot kan tegne et Canal Digital abonnement i Danmark,
også tage kortet med derop. Vil det virke i den norske receiver? Eller
skal hun måske tage en dansk CD-receiver med derop?
Eller er der måske lavet helt andre foranstaltninger, så det slet ikke
er muligt?
Ole C
2011-09-06 16:48:36 UTC
Post by Lars V
[...]
Kortet vil virke på de samme kanaler som i Danmark.
--
vh
Ole C
Frank Damgaard
2011-09-06 18:48:29 UTC
Post by Lars V
[...]
kortet bør virke, men hun skal vist have en dansk adresse for at abonnere
på dansk canal digital....