kken udvidelseGrundpa
Per B.
2011-09-20 11:50:12 UTC
Jeg bor i en ejendom der har et TDC fællesantenneanlæg med gratis
grundpakke. Jeg vil gerne se en større pakke m. fodbold, det er vist
den helt dyre. Er der en metode så jeg selv kan ændre indholdet uden
at ulejlige de griske mennesker hos TDC?
Karl Erik Christensen
2011-09-20 13:09:52 UTC
Post by Per B.
[...]
Ja - i stedet for at bruge antennestikket i væggen, skal du stikke
antennekablet i et 230v stik :-)

Karl Erik.
Per B.
Tak Karl Ejnar. Det var lige hvad jeg havde ventet fra TDC :-(
Karl Erik Christensen
2011-09-20 17:36:18 UTC
Post by Per B.
Tak Karl Ejnar. Det var lige hvad jeg havde ventet fra TDC :-(
Tja, du stiller vel ikke så store krav, med den IQ du har.

Karl "Ejnar" Erik.