Hvor finder jeg Thai TV Global Network(TGN)
unknown
2011-09-20 15:01:43 UTC
Hej Gruppe

Jeg håber der findes en der kan svare på følgende.

Jeg har kendskab til at der findes en gratis Thai TV kanal, kaldet Thai TV
Global Network(TGN). Den befinder sig på Hotbird 6.

Jeg har drejet min gamle tallerken fra Astras position 19 grader øst mod
Hotbirds position 13 grader øst. Det er gået godt, og jeg lader modtageren
scanne for kanaler, og den finder ca. 450 ukodede kanaler, men Thai kanalen
kommer ikke med.

Jeg kan ikke gennemskue, om Hotbird 6 ligger for lavt på himlen til at kunne
modtages i Århus, eller andre faktorer spiller ind.

Kan du hjælpe mig?

Mvh.
Ivan D-J
Karl Erik Christensen
2011-09-20 15:36:43 UTC
Post by unknown
[...]
Du burde have fin-fin dækning:
http://www.eutelsat.com/satellites/13ehb6_popd.html

Iflg. Lyngsat:
10815H tp 115
27500-5/6

http://www.lyngsat.com/hotbird.html

Karl Erik.
--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://twitter.com/kechriste
Elmand
2011-09-20 15:44:49 UTC
Post by Karl Erik Christensen
[...]
Havde problemet for et stykke tid siden hos en af mine kunder. Det var så
frekvensen der ikke lå i modtagerens søgeliste. Kanalen skulle søges mauelt.
Det løste problemet.
Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne
unknown
2011-09-20 17:29:33 UTC
[...]

Løsning:
Hej Espersen

Du havde den præcise løsning. Der skulle søges manuelt. 1000 tak.
Den havde jeg ikke gættet, selv efter 2 dages ihærdige forsøg.

Mvh.
Ivan D-J