astra2d
s***@lite.dk
2011-08-02 07:59:09 UTC
Hej
Hvem har en parabol indstillet på Astra2D i området Grenå, Århus eller
Randers som jeg må komme forbi og kikke lidt på.
venligst
stephen

***@lite.dk
Vidal
2011-08-02 10:32:41 UTC
Post by s***@lite.dk
[...]
Prøv at se på:

http://www.dishpointer.com/

Jeg bor i Hinnerup og har haft en 105 cm parabol sat op
så jeg kunne modtage kanalerne. Du skal være opmærksom
på, der kan forekomme døgnudsving, hvad jeg i særlig grad
har oplevet, da jeg modtog på en 80 cm parabol.

Jeg havde nogle problemer med at få parabolen indstillet
vertikalt for at få det optimale signal. Det bør du være
opmærksom på, på min parabol var tallene lidt misvisende,
så jeg skulle have den på 26 i stedet for 24 grader, så
vidt jeg lige husker. Noget i den retning.

Jeg er på ferie i øjeblikket, så du kan ikke træffe mig.
Og i øvrigt er parabolen grounded i øjeblikket på grund
af nogle advarsler jeg fik i denne gruppe. :-)
--
Venlig hilsen,

Vidal