Boxer åbner gratis
unknown
2011-11-12 12:42:52 UTC
Robert har åbnet 28 BOXER-kanaler, så vi kan se deM gratis i 14 dage.

Er der nogen der ved om CANAL DIGITAL jævnligt gør noget lignende,
med at åbne gratis op, i en prøveperidode, uden kort-halløjjet?

Hilsen Åge
Karl Erik Christensen
2011-11-12 17:32:42 UTC
Post by unknown
[...]
Bestil nu det abonnement - du er jo helt "wild" med betalings-tv :-)
Vil du fare ud i kulden for at dreje parabolen fra 19ø til 1v for 10
dages "Robinson"?

Karl Erik.
--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://produceret-i.dk/ - Køb danske produkter
unknown
2011-11-12 17:39:27 UTC
Post by Karl Erik Christensen
Bestil nu det abonnement - du er jo helt "wild" med betalings-tv :-)
Aldrig i livet, jeg er bare lidt nysgerrig nu det er gratis. Jeg er jo fra
Jylland
Post by Karl Erik Christensen
Vil du fare ud i kulden for at dreje parabolen fra 19ø til 1v for 10 dages
"Robinson"?
Nu er jeg så avanceret at jeg har en parabol mod 19 øst
og en anden parabol mod 1 vest.

Hilsen Åge
Hauge
2011-11-12 17:49:07 UTC
Post by unknown
Jeg er jo
fra Jylland
Aaaeehh, du er jo fra en lille vissen ø..
Post by unknown
Nu er jeg så avanceret at jeg har en parabol mod 19 øst
og en anden parabol mod 1 vest.
Kalder du det avanceret?

Amatørnisse..

Mvh Hauge
unknown
2011-11-12 18:39:38 UTC
Post by Hauge
Amatørnisse..
Mvh Hauge
Juleand

Hilsen Åge
unknown
2011-11-12 18:41:18 UTC
Post by unknown
Juleand
Hilsen Åge
And-drik

Hilsen Åge

PS: Men det er i hvert fald avanceret at spare 3-400 klejner og i stedet
bruge dem til noget andet skråstreg fornuftigt

Hilsen Åge
Lynge parabolservice
2011-11-12 21:18:19 UTC
Post by unknown
Nu er jeg så avanceret at jeg har en parabol mod 19 øst
og en anden parabol mod 1 vest.
Kalder du det avanceret?
Amatørnisse..
Mvh Hauge
Hvad med dig selv kører du stadigvæk med den oldnordiske satbox kaldet
dreambox eller piratboxen.
Hauge
2011-11-12 22:23:47 UTC
Post by Lynge parabolservice
Hvad med dig selv kører du stadigvæk med den oldnordiske satbox kaldet
dreambox eller piratboxen.
Tjaeh, jeg er trods alt ikke dømt for piratkort-salg.. Hvad med dig, kan
du sige det samme?

/Hauge
unknown
2011-11-12 23:22:48 UTC
Post by Hauge
[...]
Hvad er pirat-kort for noget?. Var det sådan noget man brugte for at se Tv3
? - og som blev ændret lige før der var TV3-Brian Nielsen Boksning
fredags-aftener,
og hvor man "vist nok" skulle taste nogle koder ind, som man kunne finde på
nettet, lige før kampen.

Hilsen Åge
Hauge
2011-11-12 23:32:25 UTC
Post by unknown
[...]
Det må du spøge hr. Klynge om, det var det han blev dømt for.

/Hauge
Lynge parabolservice
2011-11-13 17:12:45 UTC
Post by Hauge
Post by unknown
[...]
Jeg ved bare at jeg ikke opfordrer til gratisteri eller nasseri på de
borgere der betaler deres licens osv.
Hauge
2011-11-13 17:42:15 UTC
Post by Lynge parabolservice
Jeg ved bare at jeg ikke opfordrer til gratisteri eller nasseri på de
borgere der betaler deres licens osv.
Hvem i denne tråd gør da det?

Men egentligt sjovt, din lille shop sælger masser af Dreamboxe og andre
Linux-boxe, d.v.s. at du jo selv opfordrer til pirateri, efter din egen
udtalelse, da du jo sælger denne "piratbox".

/Hauge
unknown
2011-11-13 18:42:35 UTC
Post by Hauge
[...]
Hehe

Det var egenmtlig sjovt dengang. derr var dæleme mange småbutikker som
skaffede nye koder eller omprogrammerede kort ?

Jeg var vist den eneste i Danmark som ikke kodede om når der var boksebrag
med Brian. Folk blev helt vilde op til kampene.

Det var dæleme nemme penge at tjene for de butikker.

Hilsen Åge
Kurd
Du var ikke den eneste. Jeg ser ALDRIG boksning.
unknown
2011-11-13 18:54:17 UTC
Post by Kurd
Du var ikke den eneste. Jeg ser ALDRIG boksning.
Jamen så er det jo hele to. Altså dobbelt så mange som jeg troede.

Hilsen Åge

Karl Erik Christensen
2011-11-12 18:59:48 UTC
Post by unknown
Nu er jeg så avanceret at jeg har en parabol mod 19 øst
og en anden parabol mod 1 vest.
Hilsen Åge
Det er sgu da ikke fordi du ser norsk Jesus-tv på 1v :-)

Karl Erik.
Hauge
2011-11-12 19:04:26 UTC
Post by Karl Erik Christensen
Det er sgu da ikke fordi du ser norsk Jesus-tv på 1v :-)
Hov hov, den er da god at indstille parabol efter ;o)

/Hauge
unknown
2011-11-12 19:12:11 UTC
Post by unknown
Nu er jeg så avanceret at jeg har en parabol mod 19 øst
og en anden parabol mod 1 vest.
Hilsen Åge
Det er sgu da ikke fordi du ser norsk Jesus-tv på 1v :-)
I GUDER nej.
Nej, det var mere for at få dansk radio. Danmarks Radio sender fra 1
vest, så man kan finde det på tv-et. Både P1, P2, p3, P4 og som noget helt
nyt P5

Hilsen Åge
Karl Erik Christensen
2011-11-12 20:16:09 UTC
Post by unknown
[...]
P4 kbh.!!?
Hva' i hede hule vil du med den?

Jeg går hellere en tur ned til dyrehandleren og hører på papegøjerne :-)

Karl Erik.
unknown
2011-11-12 20:57:45 UTC
Post by Karl Erik Christensen
P4 kbh.!!?
Hva' i hede hule vil du med den?
Det var nu også mere som en fremtidssikring. Og P5 er der jo. Det er
dejligt - ordentlig musik uden næsering
Post by Karl Erik Christensen
Jeg går hellere en tur ned til dyrehandleren og hører på papegøjerne :-)
Helt klart! - P4 er en light-udgave af P3. Tæppebank, næsering og alternativ
hippi-musik af en anden verden. Jeg vil hellere høre på en vaskemaskine.
Stationen kunne ligeså godt skifte navn til P4-Tæppebank.

Hilsen Åge