Den gamle parabol - hwa nu?
unknown
2011-05-18 19:27:01 UTC
Jeg har i øjeblikket en analog satellit-tv-box, hvorpå jeg ser gratis
ASTRA-tv.

Jeg omgås dog planer om at købe en ny digital satellit-tv-box.

Hvad med min nuværende paraol og lnb, som jeg hidtil har brugt til denne
analoge tv-kikning? - Skal jeg nu til at købe ny parabol og lnb,
eller virker tingene også selv om jeg går over til digital tv-kikning, eller
skal de ting også udskiftes?

Hilsen Åge
Rick
2011-05-18 20:07:47 UTC
Post by unknown
Hvad med min nuværende paraol og lnb, som jeg hidtil har brugt til denne
analoge tv-kikning? - Skal jeg nu til at købe ny parabol og lnb,
Selve parabolen kan du beholde og også kablet, som fører ind til din analoge
modtager.
Du skal måske have en ny LNB, men prøv at vent lidt med det.

Jeg var igennem lidt af det samme lidt før jul (se mit indlæg "Ny LNB?" fra
19-12-2010 her i gruppen).
Hvis der mangler en masse kanaler, så skal du også have en ny LNB.

- rick -
Elmand
2011-05-18 20:26:12 UTC
Post by Rick
Post by unknown
[...]
Det er lettere, at gå ind i meny under LNB indstillinger.
Hvis denne står til universal eller 9750/1700 skal der ikke skiftes.
Er den meget gammel kan den stå til een af følgende: 0750 el 10000 el 10050.
og så skal den skiftes.- men den koster idag ikke ret meget.
Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne
Jan B
2011-05-19 04:08:38 UTC
Post by Elmand
Det er lettere, at gå ind i meny under LNB indstillinger.
Hvis denne står til universal eller 9750/1700 skal der ikke skiftes.
Här blev det kanske en typo ?
9750 / 10600 är de vanligaste LO-varianterna.

/Jan
Elmand
2011-05-19 07:49:26 UTC
Post by Jan B
Post by Elmand
[...]
undskyld fejlskrivning.-
10600 er naturligvis det rigtige.
Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne
Lotus
2011-08-23 23:19:51 UTC
Drej den ned så den kan bruges som fuglebad.
Putta denn nedden såå mann kan ske bruggar denn som pippa føgal dusch
Twist it down and put rainwater (not Whiskey) in it, and the Twiggy bird
will use it to take a leak .. no sorry .. a shower
Включите его вниз, так что он может быть использован в качестве купальню для
птиц
Sie können die teller umdrehen do das unsere alter national symbol DER ADLER
es benutzen als badewanne. SIEG Piphansi
轉下來,以便它可以被用來作為
Włącz ją więc może być używany jako

Mvh Lotus