Canal digital opdatering
Sørensen
2011-11-14 05:27:20 UTC
Kan se at der er ny opdatering til Canal Digital`s Harddisk-boks, tør
man sige "ja" til den ?, eller går det i hegnet som sædvanligt :-(
--
VH.
Sørensen
Ole Rasmussen
2011-11-14 21:09:31 UTC
Hej
Post by Sørensen
Kan se at der er ny opdatering til Canal Digital`s Harddisk-boks, tør
man sige "ja" til den ?, eller går det i hegnet som sædvanligt :-(
Hm, det er da vist længe siden ? - Seneste opdatering til den box kom
d. 14 August !...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"
Sørensen
2011-11-15 16:04:28 UTC
Post by Ole Rasmussen
Hm, det er da vist længe siden ? - Seneste opdatering til den box kom
d. 14 August !...
--
M.v.h. Ole ®
Ok men så siger jeg da bare "ja tak" næste gang den spørger :-)
--
VH.
Sørensen
Steen
2011-11-16 14:43:27 UTC
Post by Sørensen
Kan se at der er ny opdatering til Canal Digital`s Harddisk-boks, tør
man sige "ja" til den ?, eller går det i hegnet som sædvanligt :-(
Ved ikke om der kom en opdatering i går, men alle mine programmeringer
af kommende optagelser var forsvundet. Ret surt, men med den boks kan
man vente sig lidt af hvert
Steen
unknown
Sørensen´
[...]