Afløser til Canal Digital skrammel.
KR
2012-08-04 16:29:58 UTC
Jeg har en Sagem HD81 som jeg aldrig er blevet gode venner med.
Ved hver opdatering er den blevet dårligere i sine funktioner....den sidste
opdatering gjorde, at lyden forsvant når jeg vil fjerne teleteksten...godt
nok kun i et par sekunder.
At jeg ikke på noget tidspunkt har kunne bestemme i hvilken rækkefølge jeg
vil have mine kanaler liggende er ret irriterende.

Deres egen nye HD-Entertain-Mini er i restordre, og intet tyder vel på, at
CD pludselig skulle komme med en boks, der er ok fra starten.....eller i det
hele taget :-)

Så venner..................jeg ved at der findes en del HD-bokse derude, men
hvilke skal jeg kikke på, når de også skal kunne tage programkortet fra
Canal Digital ?
Og så behøver de jo heller ikke at være rasende dyre :-)

MVH
KR
Andreas Møller Hansen
2012-08-04 17:23:50 UTC
Post by KR
[...]
CanalEntertain boksen er bestemt ikke at kimse ad - den er jeg meget
godt tilfreds med (har også et eksemplar af den trælse Sagem boks)

Entertain er meget mere gennemført - praktisk taget lydløs, lynhurtig
(starter på et sekund) - og dens spole- og skip funktioner er også lysår
foran den gamle Sagem kamel.
Men den koster jo selvfølgelig lidt mere.
--
mvh

Andreas M. Hansen
KR
2012-08-06 12:17:36 UTC
CanalEntertain boksen er bestemt ikke at kimse ad - den er jeg meget
godt tilfreds med (har også et eksemplar af den trælse Sagem boks)

Andreas M. Hansen

Er det Center eller Mini modellen du har?

MVH
KR
Andreas Møller Hansen
2012-08-06 13:26:28 UTC
Post by KR
Er det Center eller Mini modellen du har?
Det er Center (Den med harddisk og 2 tunere)
--
mvh

Andreas M. Hansen
Sørensen
2012-08-04 21:31:47 UTC
Post by KR
[...]
Jeg har den gamle harddisk model, den køre faktisk uden problemer
7-9-13, men man ved selvfølgelig aldrig hvornår der kommer en ny
opdatering og vælter det hele :-).
De er tit til salg brugt for få hundrede kroner.
Jeg har to tv hvor kortet sidder direkte i fjernsynet, men det er nu
heller ikke uden problemer.

Jeg tror også at jeg springer på det nye entertain-center hvis de falder
lidt i pris.

Nogen der ved om den nye entertatain er åben for flere sattelitter ?.
--
VH.
Sørensen
-= bgn =-
2012-08-16 18:03:56 UTC
Nogen der ved om den nye entertatain er åben for flere sattelitter ?.
--
VH.
Sørensen

Den er ikke åben for andre sateliter.

BG
Malle
2012-08-09 14:43:03 UTC
Hej..
Forstår godt alt dit bøvl.
Jeg bliver selv sur og ireterende når man har noget elektronin som ikke
virker som det skal.
Deres priser er da altid iorden og i top kbalitet.
En skam hardwaren ikke følger standarden

Her er et link til en TOP Reciever
Du kan få den med eller uden Harddisk
med eller uden HDTV
Den for meget ros, og kan kvalitetsmæssig og ikke mindst prismæssigt slå en
Dreambox af banen.
Jeg påtænker selv at købe en til vores lejlighed i Tyrkiet.
Men jeg har bare lidt parabolbøvl, da den skal være på 4.5 meter. De er
dyre, skulle jeg hilse at sige.
Derimod fås omtalte Reciever til kun Kr.1000 og op alt efter hvad den skal
kunne.

Se her: http://www.bassat.com.au/vantageHD8000TS.html

Jeg har bedre billeder bedre briser Dansk info, hvis du er intereseret
Send mig en e mail på: ***@gmsil.com
uden de 3 xér

Mvh Malteser Malte Malle SeaKing
KR
KR
2012-08-15 14:22:15 UTC
Se her: http://www.bassat.com.au/vantageHD8000TS.html

Mvh Malteser Malte Malle SeaKing

Den ser fin ud...................................kikker på den...mens jeg
afventer endnu et svar fra CD :-(

KR.
Bjørn Brox
2012-08-15 20:42:45 UTC
Post by Malle
[...]
15.08.2012 22:41:26 HTTP-filter fil
http://www.bassat.com.au/vantageHD8000TS.html HTML/Iframe.B.Gen virus
tilkoblingen ble avbrutt - i karantene
Bjørn Brox
-= bgn =-
2012-08-16 18:11:25 UTC
"Malle" skrev i meddelelsen news:Yr-dnTf-***@giganews.com...

[...]

Hvor ser du henne at den kun koster 1000 kr. ???

Med HD koster den $ 899 = kr. 4.812,50

BG
Malle
2012-08-23 01:48:17 UTC
Du kan se et udvalg af modeller her

http://www.comtech.de/Receiver-und-SAT-Anlagen/Digital-Receiver/Vantage-Receiver?sCoreId=6c2871654aa2d980b0d7f8c181baaad7

Priserne starter ved 132 € som er under 1000kr
Mere præcis 990 Dkr

Mvh Malle