Hvilken modtager til multiparabol
John
2011-12-27 16:33:32 UTC
Hej

Kan nogen anbefale en modtager med harddisk til modtagelse af 1W, 5E,
13E og 19E? Canal Digitals modtager er låst til Thor og kan ikke bruges
med DisCeQ.

John
Hauge
2011-12-27 16:54:16 UTC
Hej
Post by John
Kan nogen anbefale en modtager med harddisk til modtagelse af 1W, 5E,
13E og 19E? Canal Digitals modtager er låst til Thor og kan ikke bruges
med DisCeQ.
Dreambox DM-800

Mvh Hauge
-= bgn =-
2011-12-29 18:47:36 UTC
"Hauge" skrev i meddelelsen news:***@mid.individual.net...

Hej
Post by John
[...]

Har den ikke kun én tuner? Det vil jo være rart at kunne optage ét program
og samtidig se et andet.
Kan det optagede (på ekstern harddisk) læses af Windows, så det evt. kan
brændes over på skiver (DVD / BD)?

BG
Hauge
2011-12-30 04:05:53 UTC
Har den ikke kun én tuner? Det vil jo være rart at kunne optage ét
program og samtidig se et andet.
Jo, så skal man have 8000'eren, den har to.
Kan det optagede (på ekstern harddisk) læses af Windows, så det evt. kan
brændes over på skiver (DVD / BD)?
Jæps, ingen problemer. Optages i det format som kanalen sender i, uden
nogen form for ompakning.
Der er adgang til den interne harddisk via fildeling i Windows, den kan
også gemme på et NAS, hvis man vil det.

Mvh Hauge
Poul Færgemann
2012-01-05 14:53:21 UTC
Hej
På en 800 Hdse kan man montere en ekstra tuner på en af USB indgangene,
Sundtek laver en.
En anden mulighed er at vente et par måneder så skulle der komme en twin
tuner til DM800Hdse. Jeg kender ikke pris. Men jeg venter selv på at den
kommer
Mvh Poul

Mvh Hauge
Bjarne K.
2012-01-06 14:47:39 UTC
[...]
Det lyder lidt mystisk, at CD så har tilbudt mig, at komme ud og sætte et
ekstra hoved på, så jeg kunne se tyske kanaler fra Astra. Men det komme
måske an på, hvilken modtager man har.
Fik nu talt med dem af to omgange, og anden gang var der også på tale at den
der sagem satbox der kan optage, skulle indgå i aftalen.

Bjarne K.