Et vigtigt spørgsmål til dem der tror at de ved alt, parabol størrelse :-)
h***@gmail.com
2014-08-07 00:29:04 UTC
Nu har jeg selv boet i Jakobshavn og tjekkede den gang om det var muligt,
ikke engang med Thule radaren ville man få noget interesant ud af det, de
skandinaviske pakker kan modtages i Nuuk men Jakobshavn er for langt oppe.
Du aner helt tydeligt ikke noget som helst om hvad du snakker om.....
På østkysten tages der kanaler fra Thor, Canal Digital abb, med rigtig indstilling,med en 180 cm parabol ser man ganske godt resultat,(ja jeg har selv sat den op) her på vestkysten, samme højde som Ilullisat, tages Thor med en 4 meter parabol, og jeg vil vove den påstand at der kan bruges en 240 cm her hvor jeg er nu.
Hauge
2014-08-07 03:22:23 UTC
Post by h***@gmail.com
Du aner helt tydeligt ikke noget som helst om hvad du snakker om.....
Den lader vi lige stå 13 år mere...

/Hauge