kan ikke finde kanal 5 og 6eren
Henrik Hansen
2012-09-04 09:47:43 UTC
Jeg har canal digital familiepakken, men kan ikke finde kanal 5 og 6eren.
min satbox er en strong 8700 (tror jeg den hedder)
Jeg har lavet ind til flere kanalsøgninger uden held ??????
hilsen henrik
Ole C
2012-09-05 11:28:55 UTC
Post by Henrik Hansen
[...]
Hvad med National Geographic, som sender på samme frekvens?
Hvis også den mangler, tyder det på at frekvensen (11.389 H) er
deaktiveret/forsvundet i din modtager.
Da jeg ikke kender din modtager, kan jeg desværre ikke give specifik hjælp -
men det bør din brugsanvisning kunne ;-)
--
vh
Ole C
Elmand
2012-09-06 06:13:25 UTC
Post by Henrik Hansen
[...]
Hm! Et skud fra hoften: Kanalerne har s.v.j.h. skiftet frekvens fornylig.
og
den nye frekvens er ikke på modtagerens søgeliste. Denne frekvens skal så
indlægges manuelt.

Med venlig hilsen
ESPERSEN EL & Antenne