Hvilke kanaler bliver HD fra Boxer
TGJ
2012-02-18 18:19:37 UTC
Jeg mener at have læst at Boxer kommer med noget HD omk 1. april 2012

Nogen bud på hvilke det bliver?

/Thomas
Hauge
2012-02-18 18:30:41 UTC
Post by TGJ
Jeg mener at have læst at Boxer kommer med noget HD omk 1. april 2012
På satellit?

Mvh Hauge
Ole C
2012-02-18 18:41:02 UTC
Post by TGJ
Jeg mener at have læst at Boxer kommer med noget HD omk 1. april 2012
Nogen bud på hvilke det bliver?
Nu er dette jo ellers en gruppe for satellitmodtagelse....

Men mht. til Boxer og HD, så ved de det tilsyneladende ikke selv endnu.
http://www.boxertv.dk/kundeservice/FAQ/e-h/hdtv/
Google er en herlig opfindelse :-)
--
vh
Ole C
TGJ
2012-02-18 18:42:58 UTC
"Ole C" skrev i meddelelsen news:4f3ff0bf$0$294$***@news.sunsite.dk...

Nu er dette jo ellers en gruppe for satellitmodtagelse....

Men mht. til Boxer og HD, så ved de det tilsyneladende ikke selv endnu.
http://www.boxertv.dk/kundeservice/FAQ/e-h/hdtv/
Google er en herlig opfindelse :-)

Ahhh, sorry.
Syntes sgu nok den rødvin var dårlig ;)

/Thomas
Hauge
2012-02-18 18:43:50 UTC
Post by TGJ
Ahhh, sorry.
Hehe, det er hvad der sker..
Post by TGJ
Syntes sgu nok den rødvin var dårlig ;)
Uh, en rødvin der giver trang til Boxer-tv, den er sgu slem.. ;)

Mvh Hauge
/john
2012-02-18 18:56:51 UTC
Post by Hauge
Uh, en rødvin der giver trang til Boxer-tv, den er sgu slem.. ;)
ROFL!

Ja, man KAN leve et langt og indholdsrigt liv UDEN Boxer :))

/john
TGJ
2012-02-18 19:26:23 UTC
"Hauge" skrev i meddelelsen news:***@mid.individual.net...

Uh, en rødvin der giver trang til Boxer-tv, den er sgu slem.. ;)

Det er nu mere frustrationen over at give 985,- pr kvatal for analog
modtagelse af TV signal
kombineret med en slave rødvin der fik frustrationerne til at koger over.

Nu må der sgu ske noget i mit liv ;)
Frank Damgaard
2012-02-20 19:30:05 UTC
Post by Ole C
er dette jo ellers en gruppe for satellitmodtagelse....
ja, Boxer er ikke på satellit.....
Post by Ole C
Men mht. til Boxer og HD, så ved de det tilsyneladende ikke selv endnu.
http://www.boxertv.dk/kundeservice/FAQ/e-h/hdtv/
Google er en herlig opfindelse :-)
eller blot kundeservice linket på boxertv.dk .... :

Hvilke HD kanalerne kan ses på
http://www.boxertv.dk/produkter/Tilvalg-og-Extra-kort/Tilvalgspakker/boxer-hd/

nogle SD kanaler kommer også i T2 på MUX5:
http://www.boxertv.dk/kundeservice/aendringer-sendenettet-010412/
Star. 2x C+ , ZDF, SV TV4, Norsk TV2.
inkl at ARD udskiftes med ZDF.
Der var åbenbart ikke nok plads til alle Mux5's kanaler på Mux3 og Mux4
Ole C
2012-02-20 20:17:57 UTC
Post by Frank Damgaard
Hvilke HD kanalerne kan ses på
http://www.boxertv.dk/produkter/Tilvalg-og-Extra-kort/Tilvalgspakker/boxer-hd/
Ak ja - måske Boxers webmaster skulle gå de forskellige sider efter....
--
vh
Ole C