RAI Uno på hotbird
jørgen
2011-06-10 12:51:26 UTC
Jeg lavede en kanalsøgning på hotbird, og rai 1 2 og 3 dukkede op, da jeg
ville sætte dem på min favoritliste forsvandt de, jeg lavede en ny søgning,
men de er væk.

mvh jørgen
Hauge
2011-06-10 12:55:08 UTC
Hej
Post by jørgen
Jeg lavede en kanalsøgning på hotbird, og rai 1 2 og 3 dukkede op, da
jeg ville sætte dem på min favoritliste forsvandt de, jeg lavede en ny
søgning, men de er væk.
Nu har du jo ikke sådan lige umiddelbart et spørgsmål i dit indlæg, men
mere en konstatering. ;)

Men.. Hvis du har på kanten af signal, så er der den mulighed at
signalet engang imellem er for svagt til en søgning. Du kan også være
uheldig da du søgte igen, at du havde hotbird i solretningen, så du
havde en masse solstøj på LNB'en.

Prøv at lave en søgning igen.

Solen kan lave en ufattelig mængde støj på sådan et signal, så det er
ikke en vittighed, selvom det godt kan lyde sådan.

Mvh Hauge
Frank Damgaard
2011-06-10 13:47:18 UTC
Jeg lavede en kanalsøgning på hotbird, og rai 1 2 og 3 dukkede op, da jeg ville sætte dem
på min favoritliste forsvandt de, jeg lavede en ny søgning, men de er væk.
Rai 1-3, News mfl sender på 13.0°Øst på 10.992 V sr=27500

Er det kun fra favoritliste de forsvandt, eller hele kanalliste?

har du prøvet en manuel søgning på 10992V ?