TV2 HD og DR1 (HD) fra CanalDigital ?
Ole Rasmussen
2012-01-11 11:02:17 UTC
Hej

Hm, ja, så blev det jo 'store skiftedag' - Og det forløb meget
fredeligt, lige bortset fra at jeg ikke kan finde de nye HD kanaler fra
CanalDigital !

Fra og med i dag skulle der jo være TV2 HD og DR1næsten-HD fra denne
udbyder, men nu efter 4 kanalsøgninger er de ikke dukket op på listen. -
Jeg har en Sagem 101 ST-HD m. harddisk.

Er det lykkedes for nogen af jer at finde disse 2 kanaler ?, hvis ja, så
hvordan ?

På forhånd tak for svar !

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"
Sørensen
2012-01-11 12:25:55 UTC
Post by Ole Rasmussen
[...]
Jeg tror De er der, men ind til videre har De byttet lidt rundt på
bogstaverne :0) jeg tror de hedder noget med VT2DH og RD1DH eller sådan
noget, jeg fik billede på den ene i dag, hvorimod den anden siger at jeg
ikke har adgang.
--
VH.
Sørensen
Hauge
2012-01-11 13:42:46 UTC
Post by Ole Rasmussen
Er det lykkedes for nogen af jer at finde disse 2 kanaler ?, hvis ja, så
hvordan ?
DR1-HD kalder sig "DR1 (720p50)" 10903H FEC ???

TV2 HD kalder sig "TV2 HD (D)" 10903V FEC 3/4

Mvh Hauge
Hauge
2012-01-11 13:44:19 UTC
Post by Hauge
DR1-HD kalder sig "DR1 (720p50)" 10903H FEC ???
TV2 HD kalder sig "TV2 HD (D)" 10903V FEC 3/4
Glemte lige at skrive, at ingen af dem har EPG-info på endnu.

Mvh Hauge
Steen
2012-01-11 15:07:07 UTC
Post by Hauge
Post by Hauge
DR1-HD kalder sig "DR1 (720p50)" 10903H FEC ???
TV2 HD kalder sig "TV2 HD (D)" 10903V FEC 3/4
Glemte lige at skrive, at ingen af dem har EPG-info på endnu.
Mvh Hauge
Ja, og det må de gerne lige fixe, tak!
Steen
Ole Rasmussen
2012-01-11 21:35:37 UTC
Hej
Post by Hauge
Post by Ole Rasmussen
Er det lykkedes for nogen af jer at finde disse 2 kanaler ?, hvis ja, så
hvordan ?
DR1-HD kalder sig "DR1 (720p50)" 10903H FEC ???
TV2 HD kalder sig "TV2 HD (D)" 10903V FEC 3/4
Tak for svar. - Har fundet dem. - tror problemet skyldtes det nedbrud
på systemet der tilsyneladende har væet i morges, som vist bevirkede at
kanalerne først var på plads ved 10-tiden i formiddags, og jeg har
prøvet at opdatere tidligere...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"
KR
2012-01-15 12:57:10 UTC
Post by Hauge
[...]

Desværre har navnlig DR1 (720p50) nogle problemer med
lyden...............den forsvinder simpelthen af og til :-(

KR.